استراتژی فارکس با وین ریت بالا

استراتژی فارکس با وین ریت بالا

بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا، چه استراتژی می‌باشد؟ استراتژی فارکس درحقیقت مجموعه‌ای از قوانین تعریف شده برای ورود و خروج به معاملات بازار فارکس است؛ قوانینی که می‌تواند خیلی ساده و یا خیلی پیچیده باشد. هر یک از معامله‌گران و سرمایه‎‌گذاران در بازار فارکس، می‌توانند مطابق با میزان سرمایه اولیه خود و همینطور مطابق با انتظاراتی که از فعالیت و معامله در بازار فارکس دارند، از یک استراتژی شخصی سازی شده‌‌ برای معامله در این بازار استفاده نمایند.

هدف اصلی این است که هر یک از معامله‌گران بهترین روش را مطابق با میزان سرمایه، دانش و تجربه و میزان سودی که مدنظر دارند، انتخاب نمایند. این مقاله از وبسایت مستر اسکلپر را به بررسی بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا اختصاص داده‌ایم. همراه ما باشید.

بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا

هر یک از معامله‌گران در بازار فارکس، برای افزایش احتمال شانس موفقیت خود و همینطور برای اینکه بتوانند میزان سود و ضرر خود را تحت کنترل داشته باشند، باید از یک استراتژی در بازار فارکس استفاده کنند. خیلی مهم است که هر یک از معامله‌گران مطابق با میزان سرمایه، اطلاعات و همینطور تجربه‌ای که از فعالیت در بازار فارکس دارند و همینطور میزان سودی که مایل هستند از طریق فعالیت در بازار فارکس به دست آورند، به سراغ یک استراتژی کارآمد در این بازار مالی بروند و بتوانند به کمک آن همواره معاملات خود را مدیریت کنند.

در نظر داشته باشید که بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا، می‌تواند بر اساس تحلیل تکنیکال و یا بر اساس تحلیل فاندامنتال باشد و یا ترکیبی از هر دوی این دو تحلیل باشد؛ آنچه که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این موضوع می‌باشد که برای معامله در بازار فارکس پاسخگو باشد و بتوان با آن در اغلب معاملات سوددهی را تجربه نمود و حد ضرر را کنترل کرد.

در ادامه پیرامون بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا توضیحاتی را آورده‌ایم. اگر می‌خواهید از طریق معامله در بازار فارکس به سوددهی بالایی برسید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از سبک‌های معاملاتی که در ادامه معرفی کرده‌ایم را انتخاب کنید. برای آشنایی با جزئیات “بهترین استراتژی ترید فارکس” کلیک کنید.

استراتژی اسکالپ با وین ریت بالا

استراتژی معاملاتی پرایس اکشن

یکی از بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا، استراتژی معاملاتی پرایس اکشن است. در این استراتژی معامله‌گر بر اساس حرکت قیمت و الگوهای قیمتی برای خرید و یا فروش یک دارایی، تصمیم نهایی را می‌گیرد.

به طوری که در این استراتژی هدف بررسی و انجام تحلیل‌های خیلی پیچیده و یا رنگارنگ نیست و تنها چیزی که بسیار مهم است، حرکت قیمت در طول زمان و همینطور نمودارهای قیمتی می‌باشند. استراتژی پرایس اکشن به خصوص برای تمامی تریدرهایی که در بازار فارکس تازه‌کار هستند، بسیار کاربردی است.

هدف اصلی تریدرهای بازار فارکس از انتخاب استراتژی پرایس اکشن، این است که نمودارهای قیمتی را زیر نظر بگیرند و بتوانند از این طریق به دسته دیگری از اطلاعات پنهان شده در قیمت‌ها از جمله سطح‌های حمایت و مقاومت دسترسی داشته باشند و هرگونه عواملی که می‌تواند بر روی قیمت‌ها تاثیر بگذارد را شناسایی نمایند.

پیشنهادی:   استراتژی حجم معاملات

برای درک بهتر این استراتژی، تصور کنید که شما در حال بررسی یک نمودار قیمتی می‌باشید و مشاهده می‌کنید که در طول یک بازه زمانی خاص، قیمت دارایی مورد نظر شما به یک سطح حمایت رسیده است و یا به عبارتی دیگر قیمت آن به سمت بالا جابجا شده است. در این رابطه شما می‌توانید این موضوع را اینگونه تحلیل نمایید که احتمالا در آینده، قیمت این دارایی با رشد بسیاری همراه خواهد بود. اینگونه می‎‌توانید یک نقطه ورود به معامله را در نزدیکی سطح حمایت در نظر بگیرید.

مهم‌ترین موضوع در استفاده از پرایس اکشن به عنوان یک استراتژی فارکس با وین ریت بالا، توجه به تغییرات قیمت در نمودار می‌باشد. معامله‌گران برای اینکه بتوانند بهترین و بیشترین استفاده را از این استراتژی داشته باشند، باید با الگوهای قیمتی مختلف و همینطور نمودارهای معروف آشنا شوند و در زمینه تشخیص تغییرات و روندهای قیمتی به مهارت بالایی دست پیدا نمایند.

استراتژی فارکس بازگشت میانگین (Mean-reversion)

استراتژی معاملاتی بازگشت میانگین بر اساس یک اصل و یا یک باور که “قیمت‌ها همواره به میانگین تاریخی‌شان بازمی‌گردند” ایجاد شده است. در این استراتژی که به عنوان یک استراتژی فارکس با وین ریت بالا شناخته می‌شود، هدف اصلی معامله‌گران در بازار فارکس، این است که بتوانند یک ارز و یا یک دارایی را در قیمت پایین خریداری کنند و آن را در قیمت بالاتری به فروش برسانند.

به همین دلیل زمانی که قیمت از میانگین دور می‌شود، معامله‌گران در نقطه‌ای نزدیک به میانگین وارد می‌شوند و در زمان بازگشت قیمت به میانگین، به سود خواهند رسید. این استراتژی زمانی با وین ریت بالا همراه است که در بازارهایی با نوسانات قیمتی قابل توجه و بالا مورد استفاده قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که استراتژی بازگشت میانگین، باید در شرایطی مورد استفاده قرار بگیرد که بازار در یک بازه نوسانی قرار داشته باشد و قیمت به سمت میانگین حرکت کند. برای عضویت در “کانال استراتژی معاملاتی” کلیک کنید.

استراتژی فارکس معامله‌گری موقعیتی (Position Trading)

استراتژی معامله‌گری موقعیتی و یا پوزیشن تریدینگ، از جمله استراتژی‌های معامله در بازارهای مالی می‌باشد که در آن تاکید بر نگهداری طولانی مدت یک دارایی وجود دارد. درحقیقت این استراتژی نیز جزو استراتژی‌هایی با وین ریت بالا است که در آن از تریدر خواسته می‌شود تا از تغییرات قیمت یک دارایی در طولانی مدت، به سودآوری برسد. به همین دلیل در این استراتژی، تمرکز بر روی تحلیل‌های بلندمدت و همینطور روندهای اصلی بازار می‌باشد.

معامله‌گران درصورتی در استفاده از استراتژی معامله‌گری موقعیتی موفق می‌شوند که شناخت صحیح و عمیقی از بازار داشته باشند. همینطور باید بر روی تحلیل‌های بلندمدت نیز مسلط باشند و تمامی عوامل شامل تنش‌ها، تصمیم‌های سیاسی و اقتصادی و … را نیز مدنظر قرار دهند. در کنار تمامی این فاکتورها، توجه به پارامترهایی شامل مدیریت ریسک، تعیین حد سود و ضرر، مقاومت ذهنی برای تحمل و نادیده‌ گرفتن نوساناتی که در بازار وجود دارد و … نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد.

استراتژی پرایس اکشن با وین ریت بالا

استراتژی روند (Trend trading strategy)

از دیگر استراتژی‌های بازار فارکس با وین ریت بالا، استراتژی ترند و یا روند است که در آن معامله‌گران روند حرکت قیمت در بازار را شناسایی می‌کنند و در تلاش هستند در طول یک روند، بهترین موقعیت معاملاتی را شناسایی نمایند. از این استراتژی هم در معاملات کوتاه‌مدت و هم در معاملات بلندمدت استفاده می‌گردد.

در این استراتژی معامله‌گر سعی می‌کند، حرکت بعدی روند را پیش‌بینی نماید و سپس با باز کردن یک معامله در آن نقطه، به سوددهی برسد. معمولا برای استفاده از این استراتژی، به ابزارهایی شامل میانگین متحرک و یا خطوط روند نیز نیاز است.

پیشنهادی:   بهترین سایت سیگنال فارکس

برای درک بهتر این استراتژی، در نظر داشته باشید که یک معامله‌گر در بازار فارکس، نمودار قیمتی یک جفت ارز را دنبال می‌کند و متوجه شده است که در طول چند روز، قیمت به صورت پیوسته در حال حرکت رو به سمت بالا می‌باشد.

این موضوع به معنای شکل‌گیری یک روند صعودی در بازار است. پس از تشخیص این روند توسط معامله‌گر، می‌تواند وقتی که قیمت به یک سطح حمایتی مهم رسید، وارد معامله شود. در نهایت نیز مطابق با ادامه روند صعودی قیمت، معامله را برای مدت زمان مشخصی نگه داشته و سپس از ادامه افزایش قیمت به سوددهی خوبی برسد. برای مشاهده جزئیات “بهترین استراتژی معامله طلا در فارکس” کلیک کنید.

استراتژی فارکس معامله در محدوده یا رنج (Range Trading)

از دیگر استراتژی فارکس با وین ریت بالا، می‌توان به استراتژی معامله در محدوده و یا رنج اشاره نمود. معامله‌گران در این نوع استراتژی محدوده‌های قیمت را زیر نظر می‌گیرند و در نقطه‌ای در میان سطح حمایت و مقاومت، به دنبال بهترین نقطه برای ورود به معاملات هستند.

برای درک بهتر این استراتژی، تصور کنید یک معامله‌گر نمودار قیمتی جفت ارز (EUR/USD) را زیرنظر دارد. متوجه می‌شود که قیمت این جفت ارز در یک بازه زمانی خاصی و در محدوده‌ای میان دو سطح حمایت و مقاومت در حرکت می‌باشد. در چنین شرایطی در نزدیکی سطح حمایت، می‌تواند وارد معامله شود و سپس در یک نقطه مناسب در سطح مقاومت، از معامله خارج شود. اینگونه معامله‌گر از استراتژی معامله در محدوده استفاده نموده و از حرکت قیمت در میان محدوده خطوط مقاومت و حمایت استفاده کرده است که به حداکثر سود برسد.

زمانی این استراتژی جزو بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا خواهد بود که معامله‌گر قادر به تشخیص دقیق سطح‌های حمایت و مقاومت و در نهایت انتخاب یک نقطه برای ورود و خروج از معامله باشد تا بتواند به حداکثر سود دست پیدا کند.

معامله‌گران می‌توانند برای داشتن بهترین عملکرد در استفاده از این استراتژی، به سراغ اندیکاتورها، شمع‌ها و برخی نمودارهای تحلیلی نیز بروند. همینطور برای اینکه این استراتژی با وین ریت بالا همراه باشد، توصیه‌ می‌کنیم که سرمایه‌گذاران از روش‌های مدیریت سرمایه نیز اطلاع داشته باشند.

استراتژی با وین ریت 100 درصد

استراتژی فارکس اسکالپ (Scalping)

از جمله استراتژی‌های پرطرفدار در بازار فارکس، استراتژی اسکالپینگ می‌باشد که هدف در آن به دست آوردن سود از تغییرات هر چند کوچک در این بازار مالی می‌باشد. معامله‌گرانی که از استراتژی اسکالپینگ استفاده می‌کنند، سعی می‌کنند از طریق نمودارهای زمان کوتاه شامل یک دقیقه تا 5 دقیقه، برای ورود و خروج سریع از معاملات برنامه‌ریزی داشته باشند.

معامله‌گران برای شناسایی نقاط ورود و خروج از معامله، از ابزارهای فنی شامل الگوهای شمعی، شاخص‌های فنی از جمله میانگین متحرک و نقاط پیوت استفاده می‌کنند. درحقیقت این دسته از معامله‌گران به دنبال فرصت‌های کوتاه‌مدت در قیمت‌ها می‌باشند و زمانی که قیمت‌ها به صورت ناگهانی و بدون افت و خیز، تغییرات قابل توجهی دارند، وارد معامله می‌گردند.

معامله‌گرانی در استفاده از استراتژی فارکس اسکالپ موفق می‌شوند که ضمن برخورداری از سرعت و دقت بالا برای ورود و خروج از معاملات، از توانایی تشخیص سریع فرصت‌ها نیز برخوردار باشند. از سویی دیگر استفاده از ابزارهای فنی مناسب برای تشخیص نقطه‌های ورود و خروج صحیح نیز در میزان موفقیت در این استراتژی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. برای بررسی جزئیات “نوسان گیری چیست و چه تفاوتی با استراتژی اسکلپ دارد؟” کلیک کنید.

استراتژی معامله خبری (News trading)

بازار فارکس نیز مشابه با دیگر بازارهای مالی از تغییرات سیاسی و اقتصادی که در جهان اتفاق می‌افتد، تاثیر می‌گیرد. همین موضوع سبب شده است که معامله‌گران به سراغ استراتژی معاملاتی خبری و یا News trading بروند.

پیشنهادی:   سیگنال اتوماتیک فارکس

معامله‌گران در این استراتژی، زمانی که بازار به دلیل انتشار یک خبر مهم، دچار التهاب و نوسان است، وارد معامله می‌شوند و از طریق معامله در این موقعیت، به سوددهی می‌رسند.

این استراتژی جزو استراتژی‌ فارکس با وین ریت بالا است، اما در عین حال پرریسک نیز می‌باشد. درصورتی که معامله‌گر موفق به ورود و خروج سریع از یک موقعیت معاملاتی نشود، ممکن است نه تنها سود به دست نیاورد، بلکه با ضرر نیز مواجه شود.

استراتژی فارکس با وین ریت بالا و 100 درصد

به طور کلی معامله‌گرانی که در بازار فارکس فعالیت دارند، معاملات مثبت و منفی بسیاری را انجام می‌دهند. از جمله سوالاتی که برای اغلب معامله‌گران در بازار فارکس وجود دارد، این است که آیا استراتژی 100 درصد فارکس وجود دارد؟ به طوری که وین ریت 100 درصد داشته باشد.

برای اینکه متوجه کارآمد بودن یک استراتژی معاملاتی شوید، باید دو فاکتور مهم شامل نسبت ریسک به پاداش و همینطور نرخ موفقیت معاملات و یا همان وین ریت را مد نظر قرار دهید. برای محاسبه وین ریت، کافی است که تعداد معاملات سودده تقسیم بر تعداد کل معاملات شده و در نهایت در عدد 100 ضرب شود.

در بازار فارکس، معاملاتی که به حداقل میزان سود نیز رسیده باشند، به عنوان معاملات سودده شناسایی می‌شوند. در حقیقت هدف از تعیین وین ریت، مشخص کردن میزان موفقیت استراتژی معاملاتی مورد استفاده برای آن می‌باشد.

در حالت کلی اگر نرخ وین ریت بالای 50 درصد باشد، یعنی استراتژی انتخابی مناسب است. درصورتی که ویت ریت کمتر از این مقدار باشد، یعنی استراتژی معاملاتی کارآمد نیست و بهتر است در انتخاب آن تجدید نظر شود.

در اغلب موارد وین ریت معاملات، هیچ گاه 100 درصد نیست. هر گونه تبلیغات برای رسیدن به وین ریت 100 درصد نیز واقعی نمی‌باشد. توصیه می‌کنیم برای بررسی میزان سودده بودن یک استراتژی، در کنار بررسی وین ریت، حتما به نسبت ریسک به ریوارد نیز توجه داشته باشید. شما میتوانید با دریافت سیگنال فارکس توسط مجموعه مستراسکلپر با وین ریت 90 درصد به انجام معامله در بازار فارکس بپردازید.

سخن آخر

معامله‌گران در بازار فارکس، زمانی می‌توانند از طریق فعالیت در این بازار مالی به سوددهی خوبی برسند که برای تمامی کارهای خود، یک برنامه مشخص داشته باشند. به این معنی که به خوبی بازار را تجزیه و تحلیل کرده باشند و همینطور از وضعیت آینده دارایی مورد نظر خود نیز مطلع باشند. اینگونه خیلی راحت‌تر می‌توانند در معاملات کم‌ریسک شرکت کنند و از طریق معامله در بازار فارکس به سوددهی بالایی دست پیدا نمایند.

در نظر داشته باشید که معامله‌گران موفق در بازار فارکس، زمان بسیاری را برای یادگیری در این بازار صرف می‌کنند و سعی دارند بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا را به دست آورند و از آن برای معامله در بازار فارکس استفاده کنند.

در صورتی که بتوانید یک استراتژی سودمند و سودده را مطابق با شرایط و انتظارات خود، انتخاب نمایید، قطعا موفق خواهید شد سرمایه خود را در این بازار مالی چندین برابر کنید.

امیدوار هستیم که مطالعه این مقاله از وبسایت مستر اسکلپر در زمینه انتخاب بهترین استراتژی فارکس با وین ریت بالا راهنمای مناسبی برای شما باشد. در صورتی که هر گونه سوالی دارید، در انتهای همین مقاله با ما در میان بگذارید. کارشناسان وبسایت مستر اسکلپر پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *