سیگنال دقیق فارکس

سیگنال دقیق فارکس

سیگنال دقیق فارکس توسط افراد باتجربه و اصطلاحا کارکشته در بازار فارکس ارائه می‌گردد. این سیگنال‌ها اطلاعاتی را از معاملات بازار فارکس در اختیار تریدرها قرار می‌دهند؛ اینکه چه زمانی باید در بازار فارکس، اقدام به خرید و فروش نمایند. استفاده از سیگنال فارکس حرفه‌ای، جزو بهترین روش‌ها برای به دست آوردن درآمد دلاری در بازار فارکس است. کاربرانی که در بازار فارکس تازه‌کار هستند، اگر در هنگام ورود به این بازار مالی، از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشند، با ضررهای مالی زیادی مواجه می‌شوند که منجر به ناامیدی آن‌ها می‌گردد.

این دسته از تریدرها، می‌توانند از تجربه افراد و یا گروهی از تریدرهای حرفه‌ای بازار فارکس، استفاده کنند و با دریافت سیگنال دقیق فارکس معاملات خود را انجام دهند و ضمن حفظ سرمایه، سوددهی را نیز تجربه کنند. در ادامه این مقاله از وبسایت مستر اسکلپر، قصد داریم به جزئیات بیشتری از سیگنال دقیق فارکس بپردازیم. همراه ما باشید.

سیگنال دقیق فارکس چیست؟

فارکس یکی از بازارهای مالی بین‌المللی و جهانی می‌باشد که روزانه در آن، میلیاردها دلار توسط دولت‌ها، شرکت‌ها، بانک‌های جهانی بزرگ و همینطور مردم عادی جابجا می‌گردد. در بازار فارکس، ارز کشورهای مختلف و همینطور طلا و نقره سرمایه‌گذاری و معامله می‌شود. به صورتی که دو ارز که متعلق به کشورهای مختلف می‌باشد، با نسبت ضرایبی که دارند، به یکدیگر تبدیل می‌شوند. ضرایب تبدیل جفت ارزها به یکدیگر، مطابق با میزان عرضه و تقاضا برای آن‌ها در بازار فارکس تعیین می‌گردد.

تمامی معامله‌گران بازار فارکس و افرادی که دانشی برای تحلیل این بازار مالی دارند، می‌توانند با بررسی نمودار و تغییراتی که جفت ارزها دارند، سیگنال‌هایی را برای معامله به دست آورند. اما سوالی که وجود دارد، این است که آیا تمامی این سیگنال‌ها که توسط افراد مختلف تولید می‌شوند، قابل اعتماد هستند؟ آیا تمامی سیگنال‌های فارکسی که از سوی ارائه دهندگان مختلف به بازار عرضه می‌شوند، سودده می‌باشند؟

درحقیقت سیگنال‌های فارکس یک پیشنهاد برای معامله در بازار فارکس و در یک قیمت و زمان مشخص هستند. هر چه ارائه دهنده و تحلیل‌گر انسانی این سیگنال‌ها، باتجربه‌تر و ماهرتر باشد، بدیهی است که سیگنال فارکس دقیق‌تری را نیز به دیگر تریدرها ارائه می‌دهد. اینکه سیگنال فارکس دریافتی تا چه اندازه دقیق است و با سوددهی همراه می‌باشد، کاملا وابسته به ارائه دهنده آن است. برای آشنایی با جزئیات نحوه استفاده از سیگنال فارکس کلیک کنید.

چه کسانی سیگنال دقیق فارکس را ارائه می‌دهند؟

سیگنال فارکس بر اساس انواع تکنیک‌های تحلیل تکنیکی و بنیادی تولید می‌شوند. به طوری که تحلیل‌گران بازار فارکس و معامله‌گران از شاخص‌هایی شامل دنبال کردن روند، حرکت و نوسانات، عملکرد قیمت، الگوهای نمودار و شاخص‌های اقتصادی استفاده می‌کنند و با اعمال تاثیر رویدادهای اخبارها و احساسات بازار، سیگنال فارکس را تولید می‌کنند.

سیگنال دقیق فارکس توسط بهترین کانال های سیگنال فارکس که توسط معامله‌گران مستقل، شرکت‌های تجاری، شرکت‌های کارگزاری و … هدایت می‌شوند، ارائه می‌گردد. تمامی این گروه‌ها می‌توانند سیگنال فارکس را تولید کنند و آن را از طریق روش‌های مختلفی شامل ایمیل، پیامک، رسانه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های معاملاتی و … با دیگر معامله‌گران به اشتراک بگذارند. موضوعی که بسیار مهم است، این است که شما باید به سراغ دسته‌ای از ارائه دهندگان بروید که برآورد معاملات آن‌ها مثبت بوده باشد. اینگونه می‌توانید به عملکرد آن‌ها اعتماد کنید و از سیگنال‌های فارکسی که ارائه می‌دهند، برای انجام معاملات خود بهره ببرید.

پیشنهادی:   استراتژی معاملاتی اسکلپ

بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس

انواع سیگنال دقیق فارکس

به طور کلی سیگنال فارکس به دو روش شامل رایگان و پولی در اختیار تریدرها قرار می‌گیرد. معمولا تحلیل‌گران حرفه‌ای بازار فارکس و همینطور معامله‌گرانی که از سطح دانش و تجربه بالایی برخوردار هستند و برای تولید سیگنال فارکس که با سوددهی همراه باشند، زمان کافی را اختصاص می‌دهند، این خدمات را به صورت رایگان در اختیار دیگر تریدرها قرار نمی‌دهند. نمامی شرکت‌های کارگزاری و معامله‌گران حرفه‌ای، سیگنال فارکس را در ازای دریافت هزینه، با دیگر تریدرها و متقاضیان سیگنال دقیق فارکس به اشتراک می‌گذارند.

البته این موضوع به این معنی نیست که تمامی سیگنال‌های فارکس رایگان از سوی ارائه دهندگان غیر معتبر ارائه می‌شوند. در برخی موارد گروه‌های مختلف، سیگنال فارکس را به صورت رایگان در اختیار تریدرها قرار می‌دهند اما به گونه‌ای دیگر از این فرآیند به سود می‌رسند. آنچه که اهمیت دارد، این است که شما برای دریافت سیگنال فارکس، ارائه دهنده معتبری را انتخاب کنید.

سیگنال فارکس در صورتی که توسط افراد با سطح دانش و مهارت بالا از بازار مالی فارکس تولید شده باشد، یک ابزار ارزشمند برای معامله‌گران به شمار می‌رود. به خصوص برای کسانی که به تازگی وارد بازار فارکس شده‌اند و زمان کافی برای تحلیل بازار فارکس را ندارند.

آیا تمامی سیگنال‌های فارکس قابل اعتماد هستند؟

سیگنال فارکس در صورتی که از سوی ارائه‌دهنده معتبر در بازار فارکس ارائه شده باشد، قابل اعتماد خواهد بود. البته بهتر است به سراغ ارائه دهندگانی بروید که ضمن ارسال سیگنال فارکس، اطلاعاتی از آن را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

با بررسی اطلاعات سیگنال فارکس شامل حد سود و حد ضرر، می‌توانید استراتژی اساسی و استدلالی که برای تولید سیگنال استفاده شده است را نیز درک کنید. اینگونه می‌توانید به جای تقلید کورکورانه از یک ارائه دهنده و صرفا اعمال سیگنال، خودتان تصمیم بگیرید که آیا سیگنالی که دریافت کرده‌اید، قابل اعتماد می‌باشد یا خیر. اینگونه می‌توانید برای استفاده از سیگنال فارکس، تصمیمات آگاهانه‌تری را بگیرید که آیا سیگنال فارکس را دنبال کنید یا خیر.

توصیه می‌کنیم اگر اطلاعات و دانشی از بازار فارکس دارید، برای افزایش شانس موفقیت خود، در زمان استفاده از سیگنال‌های فارکس و به دست آوردن سود، از ابزارهای تحلیل تکنیکال و تحلیل بازار نیز استفاده کنید، همینطور برای خودتان یک استراتژی مدیریت ریسک تعریف نمایید.

به طور کلی اگر شما به سراغ ارائه‌دهندگان سیگنال دقیق فارکس بروید، این سیگنال‌ها یک ابزار ارزشمند جهت انجام بهتر معاملات در بازار فارکس خواهند بود. چرا که با استفاده از آن‎‌ها حتی اگر زمان کافی برای تحلیل دقیق بازار فارکس را نیز نداشته باشید، می‌توانید معامله کنید و به سود برسید. برای اطلاع از سیگنال رایگان فارکس تلگرام کلیک کنید.

سیگنال دقیق فارکس بر اساس چه تحلیلی هستند؟

سیگنال‌های فارکس براساس چندین تحلیل متفاوت تولید می‌شوند که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم.

تحلیل فنی

در تحلیل فنی، تحلیل‌گران بازار فارکس از نمودارهای قیمت و حجم معاملات استفاده می‌کنند. به طوری که از شاخص‌های فنی شامل روند قیمت، میزان حجم معاملات، میانگین حرکت قیمت، شکل نمودار و … استفاده می‌کنند و قیمت آینده ارزها را پیش‌بینی می‌کنند.

پیشنهادی:   استراتژی نوسان گیری فارکس

تحلیل بنیادی

در تحلیل بنیادی بازار فارکس، تمامی عوامل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که ممکن است بر روی بازار تاثیر بگذارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. در واقع تحلیل‌گران بازار فارکس، در تحلیل بنیادی به تمامی موارد شامل اخبار، رویدادهای اقتصادی شامل نرخ بیکاری، رشد اقتصاد، تورم، تصمیمات بانک مرکزی و … توجه دارند و سعی می‌کنند با بررسی تمامی این موارد، قیمت ارزها را پیش‌بینی کنند.

تحلیل وابستگی

در تحلیل وابستگی، تحلیل‌گر بازار فارکس و ارائه دهنده سیگنال دقیق فارکس، رفتار پیشین دو ارز و نحوه تاثیرگذاری آن‌ها بر روی یکدیگر را مورد بررسی قرار می‌دهد. برای مثال در صورتی که دو ارز به صورت همزمان و در بازار دارای رفتار مشابهی باشند، احتمال اینکه در آینده نیز دارای رفتار مشابه باشند، وجود دارد. این موضوع در واقع توضیحی از تحلیل وابستگی است.

البته ممکن است یک تحلیل‌گر برای تولید سیگنال فارکس، از هر دو تحلیل تکنیکال و بنیادی استفاده کند. به طوری که با استفاده از تحلیل تکنیکال که یک تحلیل ریاضی و با محاسبات می‌باشد، تصمیم‎‌گیری‌های منطقی و به دور از احساسات داشته باشد، همینطور با استفاده از تحلیل بنیادی نیز وضعیت بازار و سهام‎‌ها را بررسی کند. در واقع تحلیل‌گرانی که ارائه دهنده سیگنال دقیق فارکس هستند، ضمن بررسی شرایط بازار، ارزها و حواشی سیاسی آن، به صورت گسترده‌تر و دقیق‌تر تحلیل تکنیکال نیز دارند و اینگونه قادر به شناسایی موقعیت‌های پرسود در بازار فارکس می‌باشند.

بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس

مزیت‌ها و معایب سیگنال دقیق فارکس

استفاده از سیگنال دقیق فارکس با برخی مزیت‌ها و معایب همراه است. در ادامه پیرامون آن‌ها توضیحاتی را برای شما آورده‌ایم.

مزیت‌های خرید اشتراک سیگنال فارکس

  • راحت‌تر و ساده‌تر شدن معاملات : با دریافت سیگنال فارکس از ارائه‌دهندگان معتبر سیگنال فارکس، می‌توان بدون نیاز به اختصاص زمان جهت تحلیل این بازار مالی، معامله کرد و به سوددهی رسید. این موضوع برای معامله‌گرانی که زمان کافی جهت اختصاص برای فعالیت در بازار فارکس را ندارند، بسیار مفید است.
  • معامله مشابه با معامله‌گران حرفه‌ای : وقتی شما از سیگنال دقیق فارکس استفاده می‌کنید، در حقیقت در حال استفاده از تجربه و تخصص معامله‌گران حرفه‌ای بازار فارکس هستید. کسانی که این سیگنال‌ها با بازدهی بالا را ارائه می‌دهند، درک عمیقی از بازار دارند و قادر هستند تجزیه و تحلیل ارزشمندی را ارائه ‌دهند و به معامله‌گران کمک کنند تا تصمیمات آگاهانه تری را بگیرند.
  • مدیریت رسیک : در صورتی که از یک ارائه دهنده سیگنال معتبر خدمات دریافت کنید و اطلاعات دقیقی از حد سود و حد ضرر در اختیار شما قرار بگیرد، می‌توانید با مدیریت ریسک، میزان ضرر در معاملات خود را به حداقل برسید.

معایب خرید اشتراک سیگنال فارکس

  • پرداخت هزینه : شما زمانی می‌توانید از سیگنال دقیق فارکس ارائه شده از سوی یک مرجع‌ معتبر استفاده کنید که اشتراک تهیه نمایید. در برخی موارد، خرید اشتراک دریافت سیگنال دقیق فارکس با هزینه بالایی همراه است.
  • وابستگی به منابع ارائه دهنده : اتکای بیش از اندازه به دریافت سیگنال‌های فارکس، سبب می‌شود که معامله‌گران کمتر به خود متکی باشند و نسبت به تصمیمات خود بی‌اعتماد شوند.
  • دانش محدود از بازار : ارائه دهندگان سیگنال فارکس فقط قادر هستند که معاملات خود را مطابق با اطلاعاتی که از سوی ارائه دهنده دریافت می‎‌کنند، انجام دهند. در حقیقت این دسته از افراد اطلاعات کمی از بازار مالی فارکس دارند و نمی‌توانند تمامی عواملی که بر روی بازار تاثیر می‌گذارد را مورد بررسی قرار دهند.
  • ارائه سیگنال‌های نادرست و غیرقابل اعتماد : تمامی ارائه دهندگان سیگنال، قابل اعتماد نیستند و برخی از آن‌ها حتی ممکن است که سیگنال‌هایی را ارائه دهند که دارای اطلاعات ناقص است. این سیگنال‌ها می‌توانند منجر به ضررهایی مالی شود. بنابراین باید منبع ارائه دهنده سیگنال به دقت انتخاب شود.
پیشنهادی:   سیگنال رایگان فارکس تلگرام - کانال سیگنال فارکس با وین ریت 90 درصد

سیگنال فارکس تضمینی

نکات مهم برای دریافت سیگنال دقیق فارکس

اگر تصمیم دارید از سیگنال دقیق فارکس برای معاملات خود استفاده کنید، حتما به برخی نکات مهم توجه داشته باشید. در ادامه پیرامون مهم‌ترین فاکتورهایی که باید جهت تصمیم گیری برای خرید سیگنال فارکس، در نظر گرفته شوند، پرداخته‌ایم.

سطح تجربه و زمان

در صورتی که به تازگی وارد بازار فارکس شده‌اید و هنور نتوانسته‎‎‌اید تجربه زیادی را برای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به دست آورید، خرید سیگنال فارکس بهترین راهکار برای آغاز معاملات در این بازار مالی و همینطور به دست آوردن اطلاعات بیشتر از بازار است.

ضمن اینکه در نظر داشته باشید با دریافت سیگنال فارکس می‌توانید بدون نیاز به صرف زمان برای تحلیل بازار فارکس، مشابه با معامله‌گران حرفه‌ای بازار فارکس، معامله کنید. بنابراین انتخاب دریافت سیگنال دقیق فارکس با توجه به زمان محدودی که در اختیار دارید و همینطور با توجه به سطح دانش کم برخی تریدرها بهترین گزینه است.

مدیریت ریسک

یک ارائه دهنده سیگنال فارکس باید اطلاعات دقیقی را در مورد استاپ ضرر، کسب سود و منطق پشت معامله را ارائه دهد. این موضوع به معامله‌گران کمک می‌کند تا به کنترل بهتری در مورد ریسک معاملات خود برسند.

بررسی سابقه کار ارائه دهنده

در انتخاب بهترین ارائه دهنده سیگنال دقیق فارکس، حتما توجه داشته باشید که سابقه کار را نیز بررسی کنید. به طوری که به سراغ مجموعه‌های ارائه دهنده‌ای بروید که اغلب معاملات آن‌ها با بازدهی بالایی همراه بوده است.

پرداخت هزینه مناسب

در برخی موارد خرید سیگنال فارکس پر هزینه است. بنابراین در دریافت سیگنال فارکس بررسی کنید که آیا دریافت سیگنال فارکس از سوی یک منبع ارائه دهنده، ارزشش را دارد تا هزینه زیادی را برای دریافت آن پرداخت کنید.

سخن آخر

سیگنال فارکس یک نوآوری و یک ایده معاملاتی است که تریدرهای حرفه‌ای و تحلیل‌گران مجرب بازار فارکس، آن را به عنوان یک سرویس به دیگر تریدرها در سراسر نقاط جهان ارائه می‌دهند. درحقیقت این دسته از معامله‌گران بازار فارکس، کمک می‌کنند تا تریدرهایی که از دانش کافی برای معامله در بازار فارکس برخوردار نیستند، بتوانند از این سیگنال‌ها برای تصمیم‌گیری جهت انجام هر چه بهتر معاملات خود استفاده کنند.

بنابراین با اینکه معامله‌گران حرفه‌ای بازار فارکس نیز می‌توانند از سیگنال دقیق فارکس، به عنوان تائیدی بر تحلیل‌های خود استفاده کنند، اما اغلب کسانی که از سیگنال‌های فارکس استفاده می‌کنند، معامله‌گران مبتدی بازار فارکس هستند و می‌توانند با استفاده از این سیگنال‌ها، خرید و فروش خوبی را در بازار فارکس انجام دهند و به سود بالایی نیز برسند. تنها شرط رسیدن به معاملات سودآور از طریق سیگنال فارکس، اطمینان از معتبر بودن منبع دریافت سیگنال است.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله از وبسایت مستراسکلپر سوالی دارید، حتما سوال خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان مجموعه مستر اسکلپر در کوتاه ترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *