سیگنال تضمینی فارکس

سیگنال تضمینی فارکس

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی، ضمن اینکه می‌تواند با سوددهی بالایی همراه باشد، دارای ریسک ضرر نیز هست. با فعالیت مستمر در این بازار، استفاده از دوره‌های آموزشی و همینطور کسب تجربه، می‌توان ریسک ضرر و از دست دادن سرمایه را به حداقل رساند. اما برخی از افراد زمان کافی برای اختصاص به یادگیری و کسب تجربه در بازار فارکس را ندارند اما از سویی دیگر نیز علاقه‌مند هستند در این بازار فعالیت کنند و کسب درآمد نمایند. این دسته از سرمایه‌گذاران بازار فارکس می‌توانند از سیگنال تضمینی فارکس برای رسیدن به سوددهی استفاده نمایند. در صورتی که می‌خواهید با مفهومی از سیگنال فارکس آشنا شوید، در ادامه این مقاله از وبسایت مستراسکلپر همراه ما باشید.

سیگنال فارکس چیست؟

برای اینکه بتوان از مزیت‌های سیگنال تضمینی فارکس سایت مستراسکلپر بهره‌مند شد، در ابتدا باید بدانیم اصلا سیگنال فارکس چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا استفاده از سیگنال فارکس به افزایش سوددهی معاملات در این بازار مالی کمک می‌کند یا خیر.

سیگنال فارکس را می‌توان استفاده از تحلیل و تجربه یک نفر و یا تیمی کاربلد و باتجربه در بازار فارکس برای انجام معاملات در این بازار مالی تعریف کرد. در حقیقت تریدرهای حرفه‌ای با دنبال کردن استراتژی‌های معاملاتی خود، سیگنال‌هایی را برای معامله در بازار فارکس تولید می‌کنند که شما می‌توانید با دنبال کردن این سیگنال‌ها بدون اینکه در حرکات و دستورات آن‌ها تغییراتی را اعمال کنید، اقدام به معامله نمایید.

درحقیقت شما با استفاده از این سیگنال‌ها نیازی ندارید خود اقدام به تحلیل بازار نمایید. چراکه می‌توانید مطابق با اطلاعات سیگنال، در جهت صعود و یا نزول، وارد یک موقعیت معاملاتی شوید و مطابق با آن عمل نمایید. در صورتی که دستورهای معاملاتی سیگنال فارکس را به درستی رعایت کنید و از سیگنال‌های معتبری استفاده نمایید، می‌توانید به درآمد دلاری و سوددهی روزانه دست پیدا کنید.

پیشنهادی:   نحوه استفاده از سیگنال فارکس

این موضوع را در نظر داشته باشید که در حال حاضر، منابع مختلفی در زمینه ارائه سیگنال فعال می‌باشند که شما می‌توانید با تهیه و یا خرید اشتراک سیگنال آن‌ها، معاملات خود را در بازار فارکس انجام دهید. اما برای رسیدن به سیگنال تضمینی فارکس، هر منبعی قابل اعتماد نمی‌باشد و حتما لازم است شما به دنبال معتبرترین منبع باشید و از سوددهی سیگنال‌های ارائه شده از سوی آن اطمینان داشته باشید.

چرا باید از سیگنال تضمینی فارکس استفاده کنیم؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار فارکس تازه‌کار هستند و یا زمان کافی برای تحلیل بازار ندارند؛ برای اینکه این دسته از معامله‌گران نیز بتوانند در بازارهای مالی به سود برسند، سیگنال تضمینی فارکس کمک کننده است.

اگر با سوالاتی شامل، کدام جفت ارز فارکس را معامله کنم؟ خرید یک جفت ارز فارکس و یا فروش یک جفت ارز فارکس، کدام بهتر است؟ چه زمانی وارد بازار جفت ارزها شوم؟ چه مقدار سود را می‌توانم از هدف بگیرم؟ و … مواجه هستید، سیگنال تضمینی فارکس می‌تواند به شما کمک کند.

البته در صورتی که با بازار فارکس آشنایی دارید، می‌توانید از سیگنال‌های فارکس برای بهبود استراتژی‌های معاملاتی خود نیز استفاده نمایید و از آن‌ها به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل عمیق و جامع خود بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب استفاده از سیگنال فارکس

انجام معاملات بر اساس سیگنال‌های فارکس دارای مزیت‌ها و معایبی است که در ادامه قصد داریم به آن‌ها اشاره کنیم.

مزایا

استفاده از سیگنال‎‌های فارکس دارای مزیت‌های زیر می‌باشد:

  • با استفاده از سیگنال تضمینی فارکس، شما می‌توانید به اندازه قابل توجهی در زمان خود صرفه‌جویی کنید چراکه نیازی نیست، زمان زیادی را برای تحلیل تکنیکال و انجام معاملات خود اختصاص دهید. این ویژگی به خصوص برای افرادی که دارای شغل تمام‌وقت هستند، اما علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار فارکس نیز می‌باشند، بسیار مفید است.
  • در صورتی که شما سیگنال فارکس را از یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد (وبسایت مستراسکلپر) دریافت کنید، می‌توانید به واسطه آن، ریسک معاملات خود را در بازار کاهش دهید.
  • سیگنال‌های تضمینی مستراسکپر، فرصت خوبی برای یادگیری و کسب تجربه در بازار فارکس را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به مرور و با استفاده از این سیگنال‌ها شما می‌تواند با استراتژی‌های معاملاتی فارکس آشنا شوید.
پیشنهادی:   معرفی جفت ارز EUR/GBP

معایب

معایب استفاده از سیگنال‌های فارکس زمانی است که شما برای دریافت این سیگنال‌ها به ارائه دهندگان غیرحرفه‌ای و نامعتبر اعتماد کنید.

در صورت اعتماد به ارائه‌دهندگان نامعتبر، بی‌شک ممکن است به دلیل استفاده از سیگنال‌های غیرقابل اعتماد، شما متحمل ضرر شوید و سرمایه خود را از دست بدهید.

سیگنال تضمینی فارکس

پارامترهای مهم در انتخاب ارائه‌دهندگان سیگنال فارکس

قبل از انتخاب یک ارائه‌دهنده سیگنال فارکس، بسیار مهم است که برخی فاکتورها و پارامترها را در نظر داشته باشید. با درنظر گرفتن این فاکتورها، نه تنها می‌توانید بهترین تصمیم‌ها را بگیرد، بلکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز می‌توانید به دلیل پیروی از سیگنال تضمینی فارکس، به اهداف تجاری و مالی خود نیز دست پیدا کنید. در ادامه به این پارامترها اشاره کرده‌ایم.

تجربه کاربری وب‌سایت

در اولین قدم برای انتخاب ارائه‌دهنده یک سیگنال فارکس، به دنبال تجربه کاری و سابقه آن باشید. اینگونه می‌توانید به درک کاملی از ثبات ارائه‌دهنده برسید. بی‌شک ارائه‌دهندگانی که دارای تجربه بالاتری هستند، می‌توانند سیگنال‌هایی با وین‌ریت بالا را نیز به شما ارائه دهند.

توجه کیفیت و کمیت

در زمینه انتخاب ارائه‌دهنده و دریافت سیگنال تضمینی فارکس، کیفیت سیگنال‌ها از کمیت آن‌ها مهم‌تر است. اما می‌توانید در زمان انتخاب مجموعه ارائه‌دهنده سیگنال این موضوع را نیز بررسی کنید که مجموعه انتخابی شما روزانه و یا هفتگی چند سیگنال را در اختیار شما قرار می‌دهد. اینگونه می‌توانید مجموعه‌ای که از نظر کمیت مطابق با نیازهای شما در بازار مالی فارکس است را انتخاب نمایید.

البته لازم است به این موضوع نیز توجه داشته باشید که همواره معاملات بیشتر به معنای کسب سود بیشتر نیز نمی‌باشد. هر یک از سیگنال‌های معاملاتی دارای کیفیت متفاوتی هستند و از نظر سوددهی در یک سطح قرار ندارند.

دریافت سیگنال تضمینی فارکس از مستراسکلپر

سیگنال تضمینی فارکس

سیگنال‌های تضمینی فارکس مستراسکلپر در کانال تلگرام خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود. می‌توانید با عضویت در این کانال VIP مستر اسکلپر سیگنال های فارکس ارائه شده از سوی تیم معامله‎ گران مجرب را دریافت کنید و سود روزانه را تجربه نمایید. ما برای باکیفیت بودن سیگنال‌های ارائه شده در مجموعه مستراسکلپر دلایل کافی داریم که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

پیشنهادی:   استراتژی فارکس روزانه ۵۰ پیپ

تضمین سیگنال

از مهم‌ترین موضوعات در انتخاب یک مجموعه ارائه‎‌دهنده سیگنال فارکس، تضمین سیگنال می‌باشد. از اصلی‌ترین تفاوت‌های مجموعه مستراسکلپر با دیگر مجموعه‌ها، تضمین کیفیت سیگنال‌های ارائه شده است. وین‌ریت سیگنال‌های فارکس مستراسکلپر 90 است، به این معنی که از هر 10 سیگنالی که در کانال VIP مستراسکلپر قرار می‌گیرد، 9 سیگنال با سوددهی همراه است.

همراهی و پشتیبانی با کاربران سایت

زمانی که سیگنالی را به شما تریدرهای گرامی ارائه می‌دهیم، تیم معامله‌گران مستراسکلپر، حرکت‌های آن نمودار را زیرنظر می‌گیرند و به صورت تمام وقت در حال کنترل حرکت‌ها و نوسانات آن هستند.

اینگونه در صورتی که حرکت‌هایی در خلاف جهت بهترین نقطه برای خروج، پیش از رسیدن به حد ضرر مشاهده کنند، به شما اعلام می‌کنند. همین موضوع سبب می‌شود که احتمال ریسک و ضرر با استفاده از سیگنال‌های مستراسکلپر به حداقل و نزدیک به صفر برسد.

ضمن اینکه پس از رسیدن به سود نیز در جهت مدیریت بهتر سیگنال‌ها، دستوراتی شامل سیو سود، ریسک فری و … داده می‌شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، سود خود را از بازار فارکس بگیرید.

تیم پشتیانی مجموعه نیز شما را همراهی می‌کنند تا در صورتی که هرگونه سوال و یا مشکلی داشتید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پاسخ آن برسید و مشکل را رفع نمایید.

نقطه زنی‌های دقیق

نتیجه سال‌ها فعالیت که در بازار فارکس داشته‌ایم و آزمون و خطاهای زیادی که در این بازار انجام داده‌ایم، زمینه‌ای را فراهم کرده است که سیگنال‌هایی که به شما عزیزان ارائه می‌دهیم، به صورت نقطه زنی و بدون کمترین Draw Down باشد. این موضوع یعنی در اغلب اوقات، بازار از همان نقطه اعلام شده از سوی معامله‌گران مستراسکلپر، در جهت سود حرکت می‌کند و بدون اینکه ذره‌ای ضرر کنید، به سود خوبی در این بازار می‌رسید.

آمار رضایت‌مندی بالای تریدرهایی که در کانال مستراسکلپر عضو هستند، دلیل کافی بر تضمینی بودن سیگنال‌های فارکس ارائه شده در این مجموعه می‌باشد.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *