بهترین سایت های سیگنال فارکس

بهترین سایت های سیگنال فارکس

بهترین سایت های سیگنال فارکس کدام سایت‌ها می‌باشند؟ سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که اقدام به ارائه و تحلیل سیگنال‌های فارکس می‌کنند. اغلب تریدرهای تازه‌کار در بازار فارکس که یا دانش کافی برای آغاز معاملات خود در این بازار را ندارند و یا نمی‌توانند برای تحلیل بازار فارکس زمان کافی را اختصاص دهند تا با شناسایی موقعیت‌های سودده به بازدهی برسند، به دنبال سایت های ارائه دهنده و تحلیل سیگنال فارکس هستند تا از این طریق بتوانند سیگنال‌های معامله جفت ارز، طلا و … را دریافت کنند و در معاملات با سوددهی بالا شرکت نمایند. در ادامه این مقاله از وبسایت مستراسکلپر همراه ما باشید تا با بهترین سایت های سیگنال فارکس آشنا شویم.

سیگنال فارکس چیست؟

سیگنال فارکس پیشنهاد معاملات بر اساس تحلیلی می‌باشد که صادرکننده سیگنال آن را انجام داده و در نهایت به یک موقعیت خرید و یا فروش رسیده است. بنابراین سیگنال‌های فارکس از سوی یک شخص و یا یک شرکت ارائه دهنده سیگنال به تریدرها ارائه می‌شود.

معامله‌گران بازار فارکس می‌توانند از سیگنال‌های بازار فارکس برای انجام معاملات در این بازار پیچیده استفاه کنند. همینطور می‌توانند از این سیگنال ها برای تائید تحلیل‌هایی که خود انجام داده‌اند نیز استفاده نمایند و معاملات خود را مطمئن‌تر انجام دهند.

ارائه دهنده سیگنال فارکس، یک تریدر و یا جمعی از تریدرهای حرفه‌ای بازار فارکس است که پس از اینکه به یک جمع بندی از بازار می‌رسد و از سودده بودن یک سیگنال مطمئن می‌گردد، آن را با دیگر کاربران نیز به اشتراک می‌گذارد. اینگونه معامله‌گران می‌توانند به بهترین سایت های سیگنال فارکس مراجعه کنند و سپس سیگنال‌های فارکس را دریافت کرده و از آن‌ها برای بهبود معاملات خود استفاده نمایند.

چه کسی سیگنال‌های فارکس را در بهترین سایت های سیگنال فارکس به اشتراک می‌گذارد؟

این موضوع را در نظر داشته باشید که هر فردی که آشنایی کمی با بازار فارکس داشته باشد، می‌تواند سیگنال فارکس را از طریق صفحه شخصی خود و یا از طریق سایت‌های ارائه سیگنال ارائه دهد، اما بدیهی است که تمامی سیگنال‌های فارکسی که به کاربران ارائه می‌گردد، قابل اعتماد نیستند.

پیشنهادی:   بهترین برنامه سیگنال فارکس

با این وجود پیدا کردن بهترین سایت های سیگنال فارکس کمی سخت به نظر می رسد. به طوری که بسیاری از معامله‌گران با این سوال مواجه هستند که چگونه باید بهترین سایت سیگنال فارکس را پیدا کنند و به سیگنال‌های ارائه شده از سوی آن اعتماد نمایند.

زمانی می‌توان به سیگنال‌های فارکس اعتماد کرد که از سوی افراد و یا شرکت‌هایی ارائه گردد که سال‌ها در بازار فارکس حضور داشته‌اند و تجربه خرید و فروش دارند. همینطور پیش از ارائه سیگنال ابتدا روند تغییرات بازار را دنبال می‌کنند و اثرات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را بر بازار تحلیل می‌کنند. در نهایت نیز این توانایی را دارند که مطابق با تحلیل‌هایی که انجام می‌دهند و همینطور با استفاده از دیگر ابزارها، سیگنال‌هایی را تولید و به کاربران ارائه دهند.

سیگنال فارکس تضمینی

آیا هر نوع سیگنال در فارکس قابل اعتماد است؟

اغلب افرادی که به دنبال بهترین سایت های سیگنال فارکس هستند، تریدرهای مبتدی می‌باشند. این دسته از افراد مایل هستند تا در مدت زمانی که دوره‌های آموزش فارکس را پشت سر می‌گذارند و وارد بازار فارکس می‌شوند، بتوانند با استفاده از این سیگنال‌ها معاملات خود را انجام دهند و به سودی هرچند کم دست پیدا کنند.

از سویی دیگر تریدرهای حرفه‌ای با استفاده از خدمات بهترین سایت های سیگنال فارکس، از سیگنال‌های فارکس ارائه شده به عنوان تائیدی برای تحلیل‌های خود استفاده می‌کنند.

درحقیقت تریدرهای حرفه‌ای معاملات خود را با استفاده از سیگنال‌هایی که از سوی ارائه دهندگان دیگر  ارائه می‌شود، انجام نمی‌دهند؛ آن‌ها چندین سیگنال را با یکدیگر مقایسه می‌کنند و در نهایت به یک جمع بندی در این زمینه می‌رسند. یا اینکه از سیگنال‌های فارکسی که از سوی سایت های فعال در این زمینه ارائه می‌گردد، برای تائید تحلیل‌های خودشان استفاده می‌کنند.

بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس

معرفی بهترین سایت های سیگنال فارکس

دراین قسمت قصد داریم بهترین سایت های سیگنال فارکس را معرفی کنیم، اما پیش از معرفی لازم است اشاره کنیم که در ادامه صرفا چندین سایت ارائه دهنده سیگنال معرفی شده است و وبسایت مستراسکلپر مسئولیتی در قبال سودده بودن سیگنال‌های ارائه شده ندارد.

به طور کلی توصیه می‌کنیم سایت‌های معرفی شده را به عنوان مرجعی برای انجام معاملات خود در نظر نگیرید و حتما سعی کنید پس از تحلیل سیگنال‌های ارائه شده، در صورتی که به نتایج مشخصی رسیدید از آن‌ها استفاده نمایید. در حقیقت بهتر است از سایت هایی که ارائه دهنده تحلیل فارکس و یا سیگنال فارکس هستند، جهت آگاهی از نظرات و تحلیل‌های دیگران استفاده کنید و از آن‌ها برای معامله در حساب واقعی خود استفاده نکنید.

پیشنهادی:   نحوه استفاده از سیگنال فارکس

سایت autochartist

از بهترین سایت های سیگنال فارکس که تحلیل‌های تکنیکال را با استفاده از روش‌های مختلف نیز منتشر می‌کند، سایت autochartist است. برای اینکه بتوانید از خدمات این سایت استفاده کنید، باید اشتراک دلاری تهیه کنید که با هزینه بالایی همراه خواهد بود. اما سایت autochartist دارای برخی خدمات رایگان نیز می‌باشد که در صورتی که تمایل به خرید اشتراک نداشته باشید، می‌توانید از این دسته از خدمات استفاده کنید.

سایت autochartist خدمات خود را یا به صورت فردی برای استفاده ارائه می‌دهد و یا با بستن قرارداد با شرکت‌های دیگر، استفاده از خدمات خود را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می‌کند.

بااستفاده از خدمات وبسایت autochartist می‌توانید به راحتی فرصت‌های معاملاتی را در کوتاه‌ترین زمان و بدون تاخیر پیدا کنید. موتورهای حستجوی قدرتمند این وبسایت، دائما در حال تحلیل بازار و ارائه سیگنال‌های معاملاتی به تریدرها هستند.

سایت Trading Central

سایت Trading Central از دیگر سایت‌های سیگنال فارکس است که در زمینه تحلیل فارکس و سیگنال فارکس فعالیت دارد. تریدرها می‌توانند با استفاده از سیگنال فارکسی که از سوی تریدینگ سنترال و یا تحلیل فارکس تریدینگ سنترال ارائه می‌گردد، معاملات خود را انجام دهند.

در نظر داشته باشید که نه سیگنال‌های فارکس و نه تحلیل سیگنال فارکس که از سوی تریدینگ سنترال ارائه می‌گردد، به معنی ورود مستقیم به معاملات نمی‌باشد. با استفاده از سیگنال‌های ارائه شده، شما صرفا می‌توانید از آن‌ها برای بهبود معاملات خود استفاده نمایید.

سایت تریدینگ سنترال دارای چندین سال سابقه در این بازار است که تحلیل‌هایی از اخبار اقتصادی و فاندامنتال، تحلیل های تکنیکال و … را به معامله‌گران بازار فارکس ارائه می‌دهد. تریدینک سنترال که از بهترین سایت های سیگنال فارکس است، خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد.

لازم است اشاره کنیم که مدت زمانی است که استفاده از خدمات وبسایت تریدینگ سنترال در اختیار بروکرها قرار گرفته است. یعنی بروکرهای متقاضی با این سایت قرارداد دارند و ابزار مخصوص سایت تریدینگ سنترال و تحلیل‌هایی که توسط آن انجام می‌شود را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

سایت  tradingview.com

از دیگر سایت‌های معتبر که در آن نیز سیگنال‌های فارکس و تحلیل سیگنال به مخاطبان ارائه می‌گردد، سایت tradingview.com است. در این سایت تحلیل‌گران بازار فارکس اقدام به ارائه تحلیل‌هایی که از بازار فارکس دارند، می‌کنند. در نهایت نیز سیگنال‌های خود را منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند.

پیشنهادی:   فارکس چیست؟ هرآنجه باید از بازار Forex بدانیم!

سایت تریدینگ ویو از سایت‌های معتبر در زمینه ارائه سیگنال فارکس است، اما بزرگ‌ترین مشکل این سایت پراکندگی سیگنال‌های آن می‌باشد. اما بخشی از این سایت اقدام به جمع بندی تمامی سیگنال‌ها می‌کند. به طوری که مشخص می‌کند چند درصد از تحلیل‌گران بازار فارکس و چند درصد از سیگنال‌های صادر شده تمایل به خرید و فروش دارند.

هشدار دریافت خدمات از بهترین سایت‌ های سیگنال فارکس

توصیه می‌کنیم از بهترین سایت های سیگنال فارکس نامبرده به عنوان مرجعی برای دریافت سیگنال‌های فارکس جهت انجام معاملات خود استفاده نکنید. بهترین راهکار این است که شما سیگنال‌های فارکسی که از سوی سایت‌های نامبرده منتشر می‌شود را مورد بررسی قرار دهید و سپس از آن به عنوان یک فیلتر جهت بررسی سیگنال و تحلیل فارکس خود استفاده نمایید.

فراموش نکنید بازار فارکس بسیار پیچیده و بزرگ است و استفاده از سیگنال‌هایی که بر پایه تحلیل نباشند و یا از سوی سایت و یا بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس که معتبر و باسابقه باشند، ارائه نگردند، ممکن است سرمایه شما را به خطر بیاندازند.

بنابراین حتما ابتدا سیگنال‌های فارکس ارائه شده را در یک حساب دمو مورد بررسی قرار دهید. سپس در صورتی که از شیوه کارکرد صحیح آن‌ها مطلع شدید، برای بهبود معاملات خود از آن ها استفاده نمایید.

بهترین سایت تحلیل فارکس

دریافت سیگنال‌های فارکس از وبسایت مستراسکلپر

افراد تازه‌کار و تریدرهای باتجربه از سیگنال‌ های فارکس برای انجام معاملات با بازدهی بالا استفاده می کنند. معامله‌گران مبتدی معمولا از سیگنال‌های فارکس برای انجام معامله کمک می‌گیرند، این در حالی است که معامله‌گران حرفه‌ای سعی می‌کنند از این سیگنال‌ها در کنار تجربه و دیدی که نسبت به بازار دارند، برای رسیدن به سوددهی بیشتر استفاده کنند.

بنابراین حتی اگر قصد استفاده از خدمات سایت‌های نامبرده را دارید در طول مدت زمان مشخصی، از سیگنال‌های ارائه شده و یا تحلیل‌هایی که انجام می دهند، در حساب دمو استفاده کنید تا از میزان سودده بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.

وبسایت مستراسکلپر از وبسایت های فعال در زمینه ارائه سیگنال فارکس است. اگر به دنبال یک مجموعه معتبر هستید تا از طریق آن به سیگنال‌هایی با وین ریت 90 درصد دست پیدا کنید، وبسایت مستراسکلپر بهترین گزینه برای شماست. با عضویت در کانال VIP مستراسکلپر می‌توانید به صورت روزانه سیگنال تضمینی فارکس را دریافت نمایید و به صورت روزانه معاملات خود را انجام دهید و به سوددهی برسید.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *