آموزش سیگنال گیری در فارکس

آموزش سیگنال گیری در فارکس

پیش از آموزش سیگنال گیری در فارکس، لازم است ابتدا با تعریف و چگونگی عملکرد سیگنال فارکس و همینطور انواع استراتژی‌های فارکس اطلاعاتی داشته باشید. سیگنال‌های فارکس در حقیقت هشدارهای معاملات آنلاین می‌باشند و به نوعی آخرین اطلاعات از یک فرصت معاملاتی در بازار فارکس را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. در ادامه این مقاله از وبسایت مستراسکلپر با ما همراه شوید تا با جزئیات تکمیلی پیرامون آموزش سیگنال گیری در فارکس آشنا شویم.

مستراسکلپر ارائه‌دهنده سیگنال فارکس به صورت روزانه می‌باشد. با عضویت در کانال VIP مستراسکلپر می‌توانید روزانه با دریافت سیگنال تضمینی فارکس چندین معامله انجام دهید و به سوددهی برسید.

سیگنال های فارکس چیست؟

سیگنال فارکس، شاخصی می‌باشد که از یک عامل و یا ترکیبی از چندین عوامل به وجود می‌آید و هدف اصلی از آن نیز ارائه زمان بهینه برای خرید و یا فروش یک جفت ارز است.

معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای که سابقه معامله در بازار فارکس را دارند، می‌توانند از سیگنال فارکس در معاملات خود استفاده نمایند. بسیاری از افراد پس از شروع معاملات خود، با شنیدن اخبار بدی از بازار، دچار مشکل می‌شوند و ممکن است به دلیل گرفتن تصمیمات احساسی، با ضرر و زیان مواجه شوند. از مزیت‌های آموزش سیگنال گیری در فارکس و استفاده از سیگنال‌های ارائه‌شده از سوی تریدرهای حرفه‌ای بازار فارکس، رهایی از این تصمیمات است، چرا که زمان ورود و خروج به معاملات از سوی ارائه‌دهنده سیگنال به شما ارائه می‌گردد.

اغلب معامله‌گران از سیگنال‌های معاملاتی که با استفاده از تحلیل تکنیکال به دست آمده است، استفاده می‌کنند. این سیگنال‌ها به طور عینی تعیین می‌کنند که معامله‌گر چه زمانی باید در موقعیت‌های ارزی قرار بگیرد و چه زمانی از آن خارج شود. با استفاده از آموزش سیگنال گیری در فارکس می‌توان نتایج معاملاتی را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

پیشنهادی:   سیگنال اتوماتیک فارکس

آموزش سیگنال گیری در فارکس

آموزش سیگنال گیری در فارکس

در زمینه آموزش سیگنال گیری در فارکس باید اشاره کنیم که یکی از اصلی‌ترین سیگنال‌های فارکس که توسط معامله‌گران استفاده می‌گردد، شامل مناطقی در نمودار قیمت می‌باشد که خریداران و فروشندگان در این مناطق تمایل به همگرایی دارند. در حقیقت این سطوح اگر کمتر از قیمت فعلی بازار باشد، به عنوان سطح حمایت و در صورتی که بیشتر از سطح بازار باشد، به عنوان سطح مقاومت شناخته می‌شود.

معامله‌گران معمولا از این مناطقی که تعریف شده است، معاملات خرید خود را قبل از سطوح حمایت و معاملات فروش خود را پس از سطوح مقاومت انجام می‌دهند. همینطور معمولا دستورات توقف ضرر زیر سطح حمایت و بالاتر از سطح مقاومت قرار می‌گیرد. در ادامه پیرامون استراتژی‌های مورد استفاده در آموزش سیگنال گیری در فارکس توضیحاتی را آورده‌ایم.

واگرایی‌ میانگین متحرک همگرایی  (MACD)

واگرایی میانگین متحرک همگرایی، به عنوان یک شاخص بازار، واگرایی را از قیمت بازار مجزا می‌کند و یا به عبارتی دیگر نشان‌دهنده واگرایی منظم است. معامله‌گران MACD را به صورت دو نمودار خطی می‌خوانند که به دو فاکتور قیمت و واگرایی اشاره دارد.

میانگین‌ متحرک  (MA)

زمانی که یک میانگین متحرک کوتاه مدت از بالاتر و یا پایین‌تر از میانگین بلندمدت عبور کند، یک سیگنال معاملاتی محبوب را ایجاد می‌کند. در صورتی که MA کوتاه مدت از MA بلندمدت عبور کند، در حقیقت متقاطع یک سیگنال خرید را تولید کرده است. در حالت برعکس سیگنال فروش تولید می‌گردد.

باندهای بولینگر (BB)

باندهای بولینگر که از سوی جان بولینگر ارائه شده است، جهت نشان دادن میانگین متحرک در وسط مسیرهای صعودی و نزولی آن میانگین کارایی دارند. خطوط در این اندیکاتور می‌تواند به صورت باز و یا فشرده باشد. باز بودن خطوط نشان دهنده صعودی بودن بازار و فشرده بودن خطوط نشان دهنده نزولی بودن بازار است.

نشانگر‌ حرکت جهت دار (DMI)

در ادامه بررسی آموزش سیگنال گیری در فارکس، به شاخص دیگری یعنی حرکت جهت‌دار می‌پردازیم که برای درک اینکه آیا قیمت‌ها در یک جهت خاص روند دارند یا خیر کارایی دارد.

نوسانات تاریخی

با محاسبه نوسانات تاریخی، معامله‌گران می‌توانند ریسک‌های مرتبط با انجام معامله را مطابق با قیمت گذشته مورد بررسی قرار دهند.

پیشنهادی:   خرید اشتراک سیگنال فارکس

اسیلاتورها‌

اسیلاتورها به نوعی شاخص‌های فنی می‌باشند که معمولا از آن‌ها در تحلیل تکنیکال و جهت تعیین شرایط بازار استفاده می‌گردد. از انواع اسیلاتورها و محبوب‌ترین شاخص‌های فنی که برای تولید سیگنال‌های فارکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، شاخص قدرت نسبی (RSI) می‌باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) یک اندیکاتور مومنتوم محدود است که در حقیقت محدوده‌ای میان صفر تا صد دارد و نشان می‌دهد که معکوس شدن روند در زمانی که به قلمرو شدید حرکت‌ می‌کند، امکان‌پذیر است.

از کجا می‌توان سیگنال‌های فارکس را دریافت کرد؟

آموزش سیگنال گیری در فارکس

از ساده‌ترین روش‌های دریافت سیگنال‌ فارکس، کمک گرفتن از ارائه‌دهنده معتبر سیگنال‌های فارکس می‌باشد. ارائه‌دهندگان در حقیقت تیمی متشکل از تریدرهای باتجربه در بازار فارکس هستند که سیگنال‌های معاملاتی را از طریق پیام‌های متنی، کانال سیگنال فارکس در تلگرام، واتساپ و یا ایمیل در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. مستراسکلپر از ارائه‌دهندگان سیگنال فارکس، این سیگنال‌ها را از طریق کانال VIP خود در بستر تلگرام به تریدرهایی که در آن عضو هستند، ارائه می‌دهد. اینگونه شما با استفاده از سیگنال‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، صرفا سفارشات را به صورتی دستی وارد می‌کنید و معاملات خود را بدون نیاز برای صرف زمان زیادی جهت تحلیل تکنیکال بازار فارکس انجام می‌دهید.

نکته‌ای که باید در آموزش سیگنال گیری در فارکس به آن توجه داشته باشید، این است که تمامی ارائه‌دهندگان سیگنال فارکس معتبر نیستند. میزان سود و ضرر شما وابسته به سیگنال دریافتی است و زمانی می‌تواند شما را به سود برساند که از سوی تریدرهای حرفه‌ای و با تحلیل تکنیکال تولید شده باشند.

برای کار کردن با سیگنال فارکس، به هیچ مهارتی نیاز نمی‌باشد، اما بسیار مهم است که معامله‌گر در ابتدا و در انتخاب ارائه دهنده سیگنال دقت کافی داشته باشد. در ادامه به مهم‌ترین فاکتورهایی که باید جهت بررسی کیفیت سیستم سیگنال فارکس، به آن‌ها توجه داشته باشید، اشاره کرده‌ایم.

بررسی منطقه زمانی

ابتدا منطقه زمانی ارائه دهنده خدمات را مورد بررسی قرار دهید. بسیار مهم است که منطقه زمانی ارائه دهنده سیگنال فارکس و منطقه زمانی معامله‌گر با یکدیگر مطابقت داشته باشد تا بتواند از این سیگنال‌ها در ساعات زمانی مناسبی برای معاملات استفاده کند.

ارزیابی سابقه ارائه دهنده

حتما سابقه ارائه دهنده سیگنال را ارزیابی نمایید. سابقه کار اطلاعات خوبی را از عملکرد سیگنال فارکس نشان می‌دهد. در حقیقت تریدرهای باسابقه که در این بازار برای بازه زمانی طولانی‌تری فعالیت داشته‌اند، سیگنال‌هایی با شانس سوددهی بالاتر را به کاربران ارائه می‌دهند.

پیشنهادی:   گروه سیگنال فارکس

 تجزیه و تحلیل کامل

به دنبال ارائه‌دهندگان سیگنال فارکس باشید که همراه با ارائه سیگنال، تجزیه و تحلیل کامل آن را نیز ارائه می‌دهند.

مطابقت داشتن سیگنال با استراتژی معامله‌گر

در انتخاب سیگنال‌های فارکس لازم است در نظر داشته باشید که سیگنال فارکس نیازها و سبک معاملات شما را برآورده کند. در آموزش سیگنال گیری فارکس، طیف گسترده‌ای از سیگنال‌ها با استراتژی‌های معاملاتی مختلف ارائه می‌گردند. شما باید با قراردادن سودآوری در الویت اصلی، بهترین سیگنال‌های فارکس را انتخاب نمایید، به طوری که متناسب با سبک معاملاتی شما باشد.

در نظر داشته باشید که ارائه‌دهنده سیگنال مناسب، دارای تاثیر مستقیمی بر میزان سوددهی سرمایه شما می‌باشد و حتی در تصمیم‌گیری‌های بلندمدت شما نیز تاثیر خود را می‌گذارد. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همینطور با در نظر گرفتن نیازها، بودجه، سبک معاملات، تحمل ریسک و … انتخاب عاقلانه‌ای برای دریافت سیگنال فارکس داشته باشید.

با استفاده از آموزش سیگنال گیری در فارکس و استفاده بیشتر از این سیگنال‌ها، قادر خواهید بود به تدریج حرکت در بازار، زمان خرید، زمان فروش و زمان نگهداری را خودتان پیش بینی نمایید.

سخن آخر

بسیاری از تریدرهای مبتدی در ابتدای فعالیت خود در بازار فارکس، علاقه‌مند هستند از تجربیات و نظرات دیگران که در این بازار مالی حرفه‌ای‌تر هستند، استفاده کنند و با اجتناب از اشتباه به سود برسند.

اگر شما نیز جزو معامله‌گران مبتدی در بازار فارکس هستید و به دنبال دستیابی به سود بالا، در یک مدت زمان کوتاه می‌باشید، استفاده از گروه سیگنال‌ فارکس ارائه شده در کانال تلگرام مستراسکلپر می‌تواند به شما کمک کند تا در بازه زمانی کوتاهی و بدون نیاز به صرف زمان در این بازار مالی، به سوددهی برسید.

در صورتی که در زمینه آموزش سیگنال گیری در فارکس، سوالات بیشتری دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان مستراسکلپر پاسخگوی سوالات شما عزیزان پیرامون سیگنال‌های ارائه شده در این مجموعه خواهند بود.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *